Ta wydana w 1992 roku gra zasługuje na dużo więcej uwagi niż jej otrzymała. Wyszła pod sam koniec życia NES-a i musiała mierzyć się z tak legendarnymi tytułami jak Castlevania czy Ninja Gaiden. TAITO tworząc ten tytuł poszła w całkiem inną stronę. Otóż zamiast posiadania całego arsenału broni nasz bohater posiadał różnorakie umiejętności , które rozwijał wraz z postępami w grze. Właśnie system rozwoju postaci był tym co różni ta grę od pozostałych klasyków. Tu nie wystarczyło młócic w klawisze bez opamiętania lub wyuczyć się mapy pamięć jak i ruchów przeciwników na pamięć . Należało odpowiednio dobrać umiejętności.
Oczywiście to nie jedyna cecha, która sprawia, że Kickmaster jest warg zagrania. Niezła grafika, wysoki poziom trudności, design przeciwników i nawet ciekawa fabuła.
Jeśli macie czas spróbujcie, może przypadnie wam do gustu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz